هل يفيد العسل في علاع اثار الحروق القديمة و ازالتها علما الحروق الباقية انها من الدرجة 2او1و شكرا من اجل فتاة يتيمة معقدة من اثارها اشكركم
ان شالله الخواااااات يفيدونك ………
مدري بس برفع لج الموضوع
ايه حلو لاثار الجروح
ليش ما تسألون الطبيب أو الصيدلي عن علاج متخصص أكثر من العسل؟؟
بصي يا أختي العسل مفيد جدا فعلا لها وبيشيل آثار الحروق
وكمان شوفي موضوعي ازاي تعملي مرهم زي الراهم الطبية وأثره جميل على البشرة http://www.3roos.com/forums/t381949.html
وكمان خدي الأملج لإنه بيحسن صبغات الجلد وبيرجع اللون زي ما كان
شوفي موضوعي عنه http://www.3roos.com/forums/t348837.html
وكمان شوفي موضوعي ازاي تعملي مرهم زي الراهم الطبية وأثره جميل على البشرة http://www.3roos.com/forums/t381949.html
وكمان خدي الأملج لإنه بيحسن صبغات الجلد وبيرجع اللون زي ما كان
شوفي موضوعي عنه http://www.3roos.com/forums/t348837.html
للرفع