تخطى إلى المحتوى
الرئيسية » deep .purple

deep .purple 2024.

حبيبت قلبي اهلا وسهلا وانا عوزا افلك انك ماشاء الله عليك طريقتك في الكلام روعة و وصفاتك روعةةة وانا بحبك اويييي (اسماء بس بس خلصي البنت حتكلك هي فضي لك) عروس اوكي انا اسفة حبيبي انا عوزة منك خدمة راح اشكرك عليها طول العمر بالنسبة لوصفتط بتاح نوى التمر الي هي عشان الرموش انا بقا عوزا اعملها في مقدمة الراس في اخر الجبهة فهمة ازاي انا عندي شعر وادا كبر ونبت الشعر راح تصير عندي حجم الجبهة اصغر شوية يعني . انا قلت في امل لاني لم بشوف المكان بلقي فيه شعر صغيرررررررر وعوزاه يطول فبليزززز رايك ايه والله عوزة اصغرها شويه . وانا اسفة جدااااااا يا حبيبة قلبي وما شاء الله عليك قبلاتييييييييييي (f)

انت فينننننننننننننننننننن يا حلوة انت عروسعروسعروسعروسعروس
الجبهة الواسعة ميزه جماليه

سبحان الله انا بدي جبهتي تكون واسعه

الحمد لله

اللهم حسن خلقي (ضم الخاء)كما حسنت خلقي( فتح الخاء)

اللهم امييييييييييييييييييييين

غاليتي أسماء الله ،،،،
تحياتي ،،،:smile:
بعد التحري والتفتيش والتمحيص :wink:اكتشفت أنو حبيبتنا deep.purple مش باينة في المنتدى تقريباً من 14/3/2008م (دا حسب تاريخ آخر مشاركاتها) وانا زيييييييييييييك بالظبط بموووووووووت فيها ومش عارفة اشكرها ازاي وبدور عليها من تقريباً شهرين :sad:.وشكلنا كدا حنتخانق عليهاااا :mad_argue: هههههههه بهزر .. بس إن شاء الله يكون غيابها لخير وتكون اتخطبت أو اتجوزت أو مسافرة في أجازة :21_209: ….
المهم يا عزيزتي ……. انا ما عارفة اليوم شنو حاصل معاي بس كل المشاركات اللي بتصفحها بلاقي مشكلة البنات فيها زي مشلكتي بالظببببببببط فأهلاً بيكي في نادي الشعر الضعيف في مقدمة الرأس :21_103:
زيك تمام أنا عندي شعر صغير وضعيف في مقدمة رأسي ومشكلتي مش في إنو جبهتي عريضة (هي عريضة بس عاجباني لأنها رمز للذكاء والصفاء :8884: زي ما بيقولو) المهم مشكلتي أنو شعري بقى خفيف خالص بشكل عام وخاصة من الأمام وصار عندي هوس بشعري ….. المهم انا بديت فعلاً استعمل نوى التمر لشعري وبصراحة في تحسّن بس برضو بستعمل معاه زيوت وبفرك المقدمة ببصلة قبل كل حمام فما ما عارفة النتيجة الإيجابية من وين بالظبط :sm229:
اللي خلاني اتشجع هو اني مرة قريت في المنتدى عن خلطة من نوى التمر وعين الجمل للشعر بس بصراحة ما عارفة مين صاحبتها ولا قريتها وين ….. فاتكلي على الله وانتي اساسا مش خسرانة شي لأنو لو ما نفعك مش حيضرك بإذن الله ……
لك تحياتي و ارجوكي لو عرفتي اي حاجة عن حبيبتنا تقولي لي بليييييز :21_209:

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.